برای دریافت اطلاعات بیشتر با پشتیبانی سایت تماس حاصل فرمایید .

خلاصه پست :

با روزهای گرم و آب‌های نیلگون آسان است که بفهمیم چرا سوچی محبوب‌ترین مقصد تعطیلات تابستانی است. با ما در مقاله حقیقت هایی درباره سوچی همراه شوید .

فهرست مطالب

مقدمه

با روزهای گرم، آب‌های نیلگون و معماری زیبا، آسان است که بفهمیم چرا سوچی محبوب‌ترین مقصد تعطیلات تابستانی در روسیه است. این شهر ساحلی با ترکیب طبیعت خیره‌کننده و امکانات مدرن، هرساله میلیون‌ها گردشگر را جذب می‌کند و به خاطر میزبانی بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ شهرت جهانی یافته است. سوچی با آب‌و‌هوای معتدل، سواحل زیبا، باغ‌های گیاه‌شناسی، و پارک‌های ملی، مکانی ایده‌آل برای طبیعت‌دوستان، خانواده‌ها، و جوانان است و تجربه‌ای به‌یادماندنی برای هر گردشگر فراهم می‌کند. این مقاله به بررسی حقایقی جذاب درباره این شهر ساحلی می‌پردازد.

برای آشنایی با سوچی میتوانید مقاله سوچی کجاست را از وبلاگ آوای بهار مطالعه کنید .

در ادامه با وبلاگ آوای بهار همراه باشید تا با حقایقی از این شهر زیبا آشنا شویم :

سوچی دارای آب و هوای نیمه‌گرمسیری است

ممکن است باورش سخت باشد، اما حقیقت دارد؛ سوچی در همان عرض جغرافیایی مکان‌هایی همچون کن و نیس قرار دارد. این شهر که اغلب به نام “ریویرا روسیه” شناخته می‌شود، دارای درختان نخل، تابستان‌های مرطوب و زمستان‌های معتدل است.

سوچی اولین میزبان نیمه‌گرمسیری بازی‌های المپیک زمستانی بود

بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۴ در سوچی برای اولین و تنها باری بود که این بازی‌ها در آب و هوای نیمه‌گرمسیری برگزار شدند. این شهر با غلبه بر سالزبورگ و پیونگ‌چانگ، بخشی از این موفقیت را مدیون کوه‌های کراسنایا پولیانا بود که تنها یک ساعت با شهر فاصله دارند.

سوچی یک شهر محبوب برای استراحتگاه‌های سلامت بود

استراحتگاه‌های سلامت در دوران شوروی، مؤسسات دولتی برای بهبود سلامت و آرامش بودند که به منظور تجدید قوای نیروی کار شوروی طراحی شده بودند. صدها از این تأسیسات در سراسر روسیه و کشورهای پساشوروی وجود داشتند. استراحتگاه‌های سلامت در این شهر به دلیل موفقیت در درمان مشکلات تنفسی و پوستی مشهور بودند که این موفقیت به آب و هوای گرم، هوای شور دریایی و فراوانی چشمه‌های طبیعی این منطقه نسبت داده می‌شد.

استالین از گذراندن تابستان‌های خود در سوچی لذت می‌برد

از سال ۱۹۳۶ تا مرگش در ۱۹۵۳، استالین حدود چهار ماه از هر سال را در هوای گرم این شهر سپری می‌کرد. اقامتگاه تابستانی او بیشتر شبیه یک کاخ بود تا یک کلبه و استخری داشت که تنها پنج فوت عمق داشت. حتی عجیب‌تر اینکه ویلا فرش نداشت، زیرا استالین دوست داشت صدای قدم‌های افراد را هنگام نزدیک شدن بشنود. امروزه این ویلا به عنوان یک جاذبه گردشگری و هتل مورد استفاده قرار می‌گیرد، پس اگر تمایل دارید در خانه یک دیکتاتور مرده بخوابید، حتماً از آن دیدن کنید.

محل اقامت استالین در سوچی روسیه
محل اقامت استالین در سوچی روسیه

سوچی دارای شمالی‌ترین مزرعه چای جهان است

در سال ۱۹۰۱، یک دهقان روسی چای مقاوم به سرما ایجاد کرد و به این ترتیب، سوچی به یکی از تأمین‌کنندگان عمده چای داخلی تبدیل شد. مزرعه چای داگومیس تنها تولیدکننده چای در روسیه و شمالی‌ترین مزرعه چای در جهان است. برای خرید برگ چای و بردن به خانه، می‌توانید از خانه‌های چای سوچی بازدید کنید.

سوچی یکی از طولانی‌ترین شهرهای جهان است

سوچی با شهر پرت در استرالیا برای عنوان طولانی‌ترین شهر جهان رقابت می‌کند. این شهر حدود ۱۴۵ کیلومتر (۹۰ مایل) در طول ساحل امتداد دارد و تا آغاز رشته‌کوه قفقاز ادامه می‌یابد.

جهت رزرو تور ها میتوانید از قسمت تور های سایت اقدام فرمایید .

آژانس مسافرتی آوای بهار سپاهان مجری برگزاری تور های داخلی و خارجی با افتخار در خدمت شماست .

جهت رزرو تور ها میتوانید از طریق صفحه تور ها اقدام نمایید و یا از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید .

منبع : theculturetrip